Fit for fight igen :)

Ja, det måste jag ju säga att jag är nu igen.. Ska bli rätt skönt
att komma tillbaka till vardagen, man blir ju lätt förslöad när man
är sjuk.. Och för en annan som annars är ute och har tusen bolla i
luften så är det nästan lite svårt att ligga still.. Så, det ska som sagt bli
skönt..
Ska försöka byta så att jag kan vara ledig på tisdag i stället för torsdag
nästa vecka.. Så kanske vi kan dra till Ullared iaf :) Älsklingen fick ju förhinder
på torsdagen när vi hade tänkt åka från början, så jag var lite orolig över att
behöva åka själv, då alla andra vi känner redan har varit där och säkert inte
vill åka en gång till bara för att hålla mig sällskap..

Låg och kollade på en film innan, som faktiskt var riktigt bra. "Ladder 49" hette
den.. Kanske inte världens nyaste, men jag lipade mig igenom den ändå :(
Gillar inte filmer där huvudrollsinnehavaren dör.. Blir så ledsamt då..

Sen fick jag hem den svartvita bilden på bror +flickvän som jag beställt till
jul.. Men såg att jag tyvärr valt att skicka fel bild! Blir så irriterad.. Så nu måste
jag krabba med att skicka tillbaka och skicka efter ny bild.. Hoppas på
att albumet jag beställt kommer i morgon, så att jag kan kolla igenom det, så
att det inte är nått fel på det med.. Då måste jag fixa det med ju.. Vet inte ens hur
mkt det kommer att kosta.. Var skitdålig prisinformation på den sidan jag
skickade ifrån..

Älsklingen håller på att göra sig iordning för julbord, så man är själv
hemma ikväll med.. Detta har varit hans jobbarvecka, så han har jobbat alla kvällar utom en (ikväll
och då är han på julbord) +två nätter.. Men på ett sätt har det ju varit bra: han har
inte blivit smittad av mig iaf :)

Nehe.. Tror jag ska kolla lite andra sidor nu :)

image3Midbec

Detta är föresten en tapet jag funderar på att ha i vårt kommande
sovrum.. Här vill jag som sagt inte lägga för mkt pengar..


Kram och Puss


Kommentarer
Postat av: Ela

Tjosan!.. Trevligt att du med ha skaffat dig en blogg :o).. Hur står det till??.. När man väl ha kommit igång så blir man helt beroende va det :o).. Ha det super!!.. Kramar

2007-12-18 @ 16:51:23
URL: http://swirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0