Segt..

Det är allt lite segt att sitta och försöka knåpa ihop ett fotoalbum. Kände att jag behövde lite paus om man säger så. Gör ett till siss och ett till bror, för de båda har varit med om saker som det aldrig kommer att uppleva igen, och då tyckte jag att det kunde vara kul att ha det i att album :)
Hoppas bara att de blir lika nöjda och glada som jag hoppas.. Men det återstår att se..

Har även hunnit med att jobba idag, mellan 10 och 16, så det var så där lagom :) Jobbar en massa heldagar nu i sträck så det kommer inte att bli mkt gjort här hemma. Stackars älskling som får städa och ta hand om djuren..

Åh, orkar inte ens skriva mer, fast än att jag har massor jag hade behövt få ur mig..

Tar det en annan dag kanske..

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0