Sjuk..

Jag har då gått och dragit på mig en maginfluensa eller något liknande :(
Har legat platt fall i två dagar nu, så det lutar åt att man får vara hemma även
imorgon. Inte så bra att jobba med livsmedel om man här den sortens influensa.
Missar inte bara tre heldagar på jobbet utan också två träningar, och så kommer jag
att få jobba på söndag istället, så då missar jag matchen mot Wedeby med :(
Detta är verkligen inte min vecka..
Och jag som sett fram emot den så, i o m att man ska börja hänga fram advenstsaker
nu :) Finns ju inget mysigare.. Har även planerat lite för sovrummet, och det kommer
nog att se ut så här;

Hur mysigt är inte detta? Hoppas att jag kan komma fram till samma resultat, eller
iaf något liknande..

Aja, ska se om jag kan ge mig på att försöka dammsuga, älsklingen
ville det för att här är så hårigt..

Och förresten, Pluto är med dålig..! Har haft diaree ett par dagar nu, så just
nu går han på svältningskost -enligt veterinärens order.. Stackarn :(

Ha det så bra! Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0