2-1, iaf :)

Aja, de vann ju som sagt inte andra mötet heller.. Men nu står det iaf 2-1 i matcher, och två hemmamatcher för hv.. Hoppas, verkligen att det går hela vägen..

Ledig denna helgen, så i fredags var vi hos älsklingens syster (som väntar en "pytteminins bebis") och spelade lite Wii och åt kinamat :) Mumma.. Var riktigt trevligt och vi var kvar till ett tiden, sen när vi kom hem så var det tydligen NHL på tv, så älsklingen bäddade ner sig på soffan i tvrummet :( och jag la mig i sängen och kollade på en film.. Somnade redan efter fem minuter typ - så har ingen aning om vad den handlade om.. Hehe..

På lördagen så  rensade jag ut en byrå som jag sedan körde ut med till älsklingens syster, slängt skräp och plockat lite.. Sen spelade lif match här borta i diö så vi var borta där en stund.. Håller på att lära hunden att man inte får jaga alla bollar så därför är det perfekt att kolla på ett par matcher.. Fast än så länge så är han såååååå jobbig!
Aja, sen la vi oss på soffan en timme o  vilade innan det bar av ner till mamman o pappa för lite pizza och kortspel med ett par av deras kompisar.. Trevlig kväll blev det faktiskt :)

Idag jobbar älsklingen så jag har passat på att städa hela huset.. Sen var jag nere en sväng hos mor o far och pratade och  lite så.. Nice... :)

Aja, ska dona lite nu ikväll med, men är ledig imorgon så jag behöver inte hinna med allt idag.. Skönt :)

image51
Så här fint har jag fixat till det på soldäcket :) Skönt att det äntligen är dags för lite blommor!! Jag är en riktig blomster-människa!!
image52
Soldäcket gjorde älsklingen och pappa förra året, och ni kan gissa om det tog tid med allt regnande....! Suck, hoppas verkligen inte att det blir en till sån sommar..
Aja, det är lite kvar på soldäcket att fixa, bla så ska det byggas någon form av trappa ner då den är rätt hog, sen är det ju då oljning och lite annat smått och gott som ska fixas..

Trevlig söndagskväll på er!!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0