Attans med..

...Jaha, det började ju inte så där jättebra med finalen i hockey idag :(
Förlorade med udda målet.. Attans med!!
Är egentligen för trött för att skriva här, men känner att jag inte uppdaterat på länge :S
Jag bara jobbar och jobbar hela tiden känns det som.. Suck.. Men är ledig på torsdag :)
Hoppas verkligen att det blir bättre väder - annars går jag fan under..

Aja, har ju då jobbat hela helgen så det har inte hänt så där jättemånga spännande saker.
Ifredags så var både älsklingen och jag helt slutkörda efter veckans jobb så vi lagade lite taccos :)
och låg och kollade på lite tv.. Lagom ansträngande..
I lördags jobbade älsklingen dygn och jag till 16, efter det så kom lillasyster hit och vi lagade
lax och broccoli i ugn, smarrigt :) Och kollade på Körslaget.. Var väl rätt ok...?
Men men..

Söndagen sen jobbade man då mellan 10-16..
Fick träffa Camillas nyainköpta valp Siri som hon kom o visade upp på jobbet innan vi öppnade.. Så söt!!
Efter jobbet körde jag upp till min käre svägerska som har köpt hus tillsammans med sin sambo.. Satt där och pratade om allt och inget i närmare två timmar..
Sen när man kom hem hann jag precis äta lite innan älsklingen kom hem från hockeyn han varit på tillsammans med grannen.. Troja hade ju givetvis vunnit :)
Så kom grannens dotter in och kollade på våra fiskar.. Hon är tre år gammal så fiskar är ju hur kul som helst att kolla på :)
Blev bjudna in till dem för lite kaffe, men när vi väl kom in dit så blev det ett par vin istället, hehe :)
Lika gott det!!
Satt där inne och hade trevligt fram till elvatiden, då vi kände att det var dags att traska hem för att ta ut Pluto lite..

Sen har man då jobbat 9-19 idag.. Efter jobbet stack jag direkt ner till mor o far för att kolla på hockeyn, men missade första perioden och resten var inget att ha...! Blääääää...
Aja, bara för dem att ta nya tag till nästa match, då jäklar ska vi ha revanch på hemmaplan....

Imorgon är det jobb mellan 8.30-19 - SUCK!!!!

Hörde förresten att mitt innebandy lag har gått ihop med äibk.. Kul att man får information från tränarna.. Visst säsongen är slut, men man vill kanske ändå har koll på när såna saker händer.. Nä visst tusan!! De vill ju inte ha med oss "gamla" i laget längre.. Hoppas på nya tränare....

Nähä, krypa ner i min tomma säng nu kanske? Älsklingen jobbar natt... Igen....

Kram o Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0