Inte alls bra..

... Det är ungefär så jag känner mej idag.. Har varit hemma från jobbet både idag o igår.. Är helt yr och mår superilla..
Men idag har jag iaf kunnat äta lite, men när jag skulle gå ur sängen i morse så svartnade det för ögonen, så jag trillade och slog huvudet i fönsterbrädan.. Fick en snyggbula må ni tro :)
Näe, men det var väldigt läskigt.. Och älsklingen sprang upp från nedervåningen för jag råkade ju dra med mig en blomma och en lampa i fallet, så han hörde ju där nere att det var nått som gick i golvet.. Ajaj..

Så ska försöka att hålla mig i sängen och ta det lite lugnt - det är rätt lätt för jag är såååååå trött hela tiden..

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0