Möte nr 2...

...Ja ikväll hoppas man ju då att det ska gå liiiiite bättre än det gjorde i måndags.. Suck alltså..!
Men hoppas att vissa (mest backarna) skärper till sig och spelar som det underbara lag de är :)

Blev förresten som jag ville med innebandyn - sammanslagning!! YES!! Inte för att man vet om man spelar vidare nästa säsong men iaf... :)

Nähä, är helt slut efter tre heldagar på jobbet, så nu ska det bli skönt att slänga sig framför tvn o glo på lite hockey :)
Imorgon är jag ledig och då ska jag bara ha det bra.. Mysa med älsklingen, rida och ut och gå med siss.. Så bra Det bara kan bli!

Kram o Puss

Kommentarer
Postat av: Madde

jag håller på linköping i detta möte , men jag tror dock att hv vinner ikväll ;)

2008-04-09 @ 18:22:59
URL: http://medelenekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0