SM-GULD 2008!!!

JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fy fan vad bra!! Känns så overkligt att det verkligen gick hela vägen - men var aldrig orolig :P
Är helt slut efter att ha jobbat första dagen sen jag var sjuk + att vi kollat hockey fram till nu då.. Men det var det fan värt!!
Kommer inte in på HVs hemsida nu.. Blä... Hade ju velat beställa en SM-GULD TRÖJA :) Måste ju ha en sån..
Hehe..
image57
(var den enda bilden som gick att få tag på iom att det var helt omöjligt att komma in på sidan!!!!) Den får duga )

Fan alltså, kan inte ens koncentrera mig på vad jag ska skriva.. Och kommer knappt ihåg en enda sekund av matchen - Men idag regerade Liv (som vanligt):.. Hrdina var bra fram tills utv. Davidsson syntes inte jättemkt.. Men fan vad kul att Johansson fick göra avgörande målet.. Louma sög...Och fattar inte hur Jämtin och Ledin har kunnat bli så osynliga.. HV vann ju serien när de spelade så som de brukar göra - då kan de ju inte ändra på sig i slutspelet.. Spela som ni brukar killar! Men hoppa över det där lilla sista..! Orkar inte ens ta upp alla andra killar som jag egentligen borde omnämna!!
Skit samma!! VI VANN!!

Har hållt på HV sen början av 90-talet och detta är en av de bästa kvällarna.. Förutom SMfinal 7 mot Färjestad när man var uppe i Jönköping och kollade.. Där snackar vi tryck!! Det bästa hockeyminnet jag har :)

Näe, nu måste jag sova.. Ska jobba vid 8 imorgon, sen hem rida, ducsha och göra mig i ordning för lite partaj på kvällen :)

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0