Glad!!

Japp... Haft en bra dag idag :)
Jobbade först lyxtiden 8-13, cyklade hem, bytte om, stack ut till hästen, mockade, myste och stack hem igen..
Städade en hel massa här hemma.. Känner mig helt nöjd faktiskt..

Men det bästa av allt var att jag äntligen tog mig i kragen o beställde en ny mobil!! Har velat fram o tillbaka ett tag nu o varit lite halvsugen på två olika telefoner.. Samsung Soul eller Iphon... :)
Blev efter mkt övervägande Samsungen som fångade mitt hjärta :P
Men känner mig glad just nu iaf :) Får väl se hur det är när jag väl fått mobilen :P


Sen hittade jag även en klänning till bröllopet!! En silvergrå.. Det kan man väl ha på ett sensommar bröllop?
Den är iaf jättefin :) Knälång, axelbandslös och med en liten volang längst ner... Hoppas hoppas hoppas att den passar!!

Nähä.. nu ska jag göra en massa annat!!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0