Jaha...

.... Se om man orkar uppdatera här lite med.. Har varit lite halvdålig i ett par dagar nu.. Haft en massa ont o igår fick jag till o med stanna hemma från jobbet för att jag inte sovit nått på natten.. Gillar inte det :(
Men men.. idag har jag iaf vågat röra lite på mig utan att det blivit alldeles för jobbigt.. Så blir till att jobba i morgon hoppas jag!!
Igår var det då final i Project Runway o  jag som hade planerat veckovis att jag skulle ner o kolla med min käre syster, fick vackert stanna hemma o kolla helt själv.. Mkt tråkigare - men vi sms:ade oss igenom programmet så det gick bra ändå :P Men det jag ville säga var ju egentligen det att: RÄTT MAN VANN! Brukar aldrig vara den jag håller på som vinner!! Så jag är verkligen överlycklig..

Idag blir det lite mer tvtittande i o m att det är Gordon Ramsey på tv :) Gillar honom :)


Puss o kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0