Orkantorsdag...

...det kan man verkligen säga att det är idag :P Blåser så att man tror att man ska flyga iväg när man är ute.. Inte mkt kul alls.. Men men..
Ja, som vanligt var jag då ledig hela dagen :) Mkt skönt.. Jag o sambo steg upp redan vid åtta tiden för att hinna med alla morgonens sysslor snabbt så att vi hann inte till växjö en sväng innan han skulle börja jobba vid 13..
Väl inne i växjö köpte vi doppresent till vårt lilla fadderbarn <3.. Hittade jättefina saker, men får berätta det på söndag eller nått - vill ju hålla det hemligt.. hihi..
Sen shoppade jag även lite nya underkläder, smink och en höst/vinterjacka.. Vet att det sista var lite pessimistiskt, MEN - den var så fiiiiiiiiin ;)

Skulle egentligen försökt hitta en klänning till S&J:s bröllop, men hittade ingen bra alls  - så ska försöka hinna ner till väla en sväng innan bröllopet och se om man kan hitta nån fin där..

Sen fortsatte dagen med en sväng ut till älsklingshästen (min lilla buse..).. Han var inte alls glad idag för han hade fått sina vaccinationer och han gillar INTE sprutor eller veterinärer för den delen :S
Så var ju tvungen att komma ut o gosa med honom en stund.. Mys..


Sen promenerade jag o hund hem :) Han var inte så liiiiite uttråkad av att vänta på mig, hihi...

Väl hemma fick jag besök av nyss hemkomna, och nytatuerade :S, bror o hans flickvän L.. De såg allmänt glada o nöjda ut med tillvaron.. De har semester så det kan man ju förstå, hihi..
Blev även påhälsad av sambos syster C och lille fadderbarnet A.. Så underbar han är :) Finns ingen finare.. 

Det är ungefär allt som har hänt än så länge denna dagen.. Nu tror jag att jag ska lägga mig o kolla på en film.. Orkar ju ändå inte gå ut för då blåser man väl iväg.. :S

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0