Söndag, söndag, söndag..

Jaha, då var det söndag igen - kan verkligen inte fatta att helgerna o veckorna går så otroligt fort!!
Känns som om man inte hinner med något alls..
I fredags så var det väldigt lugnt.. Jobbade 13-19 och sen åkte vi ut till sambos syster,
hennes kille o deras son A och käkade lite hämtmat och kollade på den nya filmen med Will Smith..
Den där han är en superhjälte som typ har tappat livsgnistan o blivit alkoholist.. Den var faktiskt över förväntan.. Kanske inte den bästa han har gjort men helt klart sevärd :)
Sen skulle både jag o sambo upp tidigt på lördagen, så vi körde hem rätt tidigt..

Sen jobbade älsklingen dygn, medan jag jobbade 8-14.15 :) Väldigt skön tid:)
Sen la man sig på soffan o hejade på Sverige i dubbeltennisfinalen - tyvärr blev det bara silver, men det var väl helt ok det med :) Sen var det då dags att leka lite taxi.. Hade lovat H o A att köra dem först till en inflyttningsfest i älmhult o sen vidare till Ljungby där det var Ljungbydagarna.. Sagt och gjort!
Den första inflyttningsfesten var lite halvseg, för man kände typ inte en enda människa - och var dessutom nykter.. Inte den bästa kombinationen om man vill träffa nya människor.. hehe..
Men vi var inte där längre än till strax innan tio - då bar det av mot Ljungby, men på vägen dit plockade vi upp kalaspinglorna E o M :) De var supersnygga - som vanligt..
Med tre galningar i baksätet, och jag o H i framsätet körde vi sedan till Ljungby.. Blev en hel del intressanta kort tagna i bilen på vägen upp - ska se om jag kan lägga vantarna på några av dem, haha :P
Väl uppe i ljungby kände jag inte en enda människa!! var inte mkt kul alls - innan man råkade stöta på det underbara gänget från diö/liatorp/värpeshult :) De var inte lugna en sekund..
Men det var fakiskt kul att sitta o kolla på dem, o snacka en massa skit med de galna pojkarna :P
Fick ju lära mig en hel massa saker om hur killar tänker egentligen.. haha..
Vet dock inte hur många gånger jag var tvungen att lyssna på "snabbköpskassörskan".. Brukar bli så på fester..
Sen när klockan blivit två och uppträdet som H o A varit o kollat  på var slut, så var det väl dags att tänka på refrängen.. Men sen skulle alla ha mat - o vi visste inte vilka som skulle med hem.. Så det tog en jäkla stund innan vi ens kommit ifrån området..
Sen hade underbara lilla E tappat sina nycklar, så  då skulle helt plötsligt inte hon o M med längre utan de skulle stanna kvar o sova hos E:s pojkvän.. Då började jag bli lite seg - klockan var ändå tre på morgonen!!
Men vi tre andra hoppade in i bilen o körde mot Eneryda.. Väl där släppte jag av de två "gamlingarna" och tog med mig bror, flickvän L och L:s pappa o körde ÄNLTLIGEN hem mot Diö :)
Var hemma o i säng vid fyra på morgonen.. Lite segt!!

Man var inte överdrivet pigg idag, men det var bara att masa sig upp.. Idag var ju den stora dagen för vårt fadderbarn A -dopdagen!! Så har suttit i kyrkan o sen fikat o gullat med A tills för en timme sen ungefär.. Så nu blir det att slänga sig i sängen o kolla på os :)
Imorgon är det jobb igen, 8-13 :) Sköööööööna tider.. hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0