Blåst..

Fattar inte hur det kan orka blåsa så mycket.. Att vädret ens pallar med sig själv :P
Idag har jag haft en helt ok dag, om man inte räknar med skavsår - blä!
Jobbade till tre, sen stack jag hem till S en stund. Stackarn är ju själv hela dagarna med sin familj, det hade jag aldrig pallat, hehe..
Har egentligen träning i dag, men som endel av er kanske har fattat så är jag så less på det så jag har ingen motivation till det :S
Orkar inte med att bli besviken om och om igen.. Bara för att jag inte heter något annat :S

Aja, imorgon är jag ledig!! Ska baka o dona hela dagen för älskligen fyller år nästa vecka så vill ha nått att bjuda familjen på.. Få se vad det blir för gott..? Ska försöka fota det så ni får se det hela :)

Nu är det dags att börja göra kvällsmat!!

Kram o Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med, hade jag vart vädret hade inte jag heller orkat med mig själv! ;P Hur är det med S? Kram /Camilla

2008-02-27 @ 18:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0