Jag har förstått..

Att endel inte tror att den skiten de snackar inte kommer fram till den de snackar om.. Men jag lovar att det gör den..

Jag är samma gamla vanliga jag - men har lärt mig att aldrig lita på någon riktigt igen.. Det är en tråkig läxa jag

inte önskar att någon annan var tvungen att lära sig.. Iaf inte på samma sätt som jag..

Hoppas att ni som ska förstå detta verkligen gör det! För det enda jag önskar är att jag kunde vrida tillbaka klockan

och att allt skulle vara som vanligt mellan oss.. Men har insett att det aldrig kommer bli så - jag hamnar alltid i

andra hand. Alla andra verkar vara viktigare :,(




Har iaf haft en underbar kväll med älsklingen.. God mat o en bra bio = Perfekt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0