Lite nytt..

Ja, då har jag då gjort om lite i köket.. :)
Passade på då älskling är i Finland och är faktiskt riktigt nöjd med resultatet.. Men visst, där är fortfarande saker att jobba med.. Så är det med gamla bostadsrätter :/

Lite före bilder:
image26
Köket, trist och ful färg :S
image27
En annan vinkel...






image28
Nya spots i taket och ny färg på väggarna - det gjorde verkligen underverk :)
image29
Är lite mörkt i o m att jag precis blev klar o ni ser ju vad klockan är... gäsp..


Orkar inte skriva så mycket utan ska nog ta o krypa ner i sängen.. Jobbar ju hela dagen imorgon med.. Suck..

Men älsklingen kommer hem :)

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Ela

Wow vilken skilland.. Riktig bra resultat måste jag säga :o).. Kram

2008-02-20 @ 13:13:56
URL: http://swirl.blogg.se
Postat av: Malin till Ela

Ja, jag är faktiskt riktigt nöjd :)
Tack för hjälpen.. Älskling har inte ens sagt nått om att det är vitt (han gillar inte vitt har han sagt..) Men här känns det så naturligt i o m att det är svarta saker runt om.. :)

2008-02-21 @ 19:14:52
Postat av: Camilla & mattias

Schysst kök, det betyder att ni är godkända att komma ut till oss och hjälpa till med köket där =)

2008-02-28 @ 22:08:54
URL: http://mapc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0