Melodifestivalen..

Ja, då var andra omgången slut.. Satt inne o kollade med svärmor o gänget :)
Älsklingen var tråkig o stannade hemma o kollade på ishockey, blä.. Men jag hade trevligt iaf..
Fan vad bra att Carola o Andreas inte gick vidare.. Det var så kul för de var så säkra på att gå direkt till final - men nu måste de tävla i andra chansen.. haha...!

Var o kollade mitt lag i alvesta i dag.. gick inte bra alls :( Förlorade med 6-1.. Men men..
Lite irriterad för att de ringer in f15 hela tiden, men jag har bestämt mig för att skita i det..! Är bara två matcher kvar o jag kan inte vara med på någon av dem tror jag.. Så det är bara att vänta tills nästa säsong o ta nya tag då.. :)
Kanske som ett älmhultslag med andra tränare.. Vem vet?

Aja.. Ska faktiskt se om älsklingen har somnat på soffan eller om han ska med upp o lägga sig.. Se om man ska slänga i en film med :) Är ju ledig till tisdag - så kan passa på att vara uppe länge :)

Puss o kram



ps. jag vet mer än du/ni tror, men jag kan förlåta.. om bara allt kunde bli som innan...? varför denna svartsjuka o tävlingskänsla hela tiden...? så ska det väl ändå inte behöva vara...? ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0