Ny vecka..

Ja ,det är konstigt att helgerna bara rusar iväg :S Fast denna gången har det väl varit för att jag har jobbat.. Älsklingen hade med hoppat in o jobbat i lördags, så vi tog det himla lugnt på fredagskvällen.. God mat och lets dance :) Sen på lördagen så jobbade jag då till fyra, sen kom mamma o hämtade mig så körde vi direkt till alvesta där a-laget sperade match. På vägen dit stannade vi och plockade upp siss, som varit och spelat match i hovshaga.. Sen kollade vi då på matchen och världens sämsta domare!! Alltså jag har aldrig varit med om värre.. Bägge lagen var assura på dem, samt alla på läktarna och så.. Helt körda.. Så jag var vansinnig och satt och skrek, hehe.. Det tyckte siss var pinsamt :)

Sen beställde vi thaimat och kollade på melodifestivalen.. Kan inte fatta att Frida gick vidare! Alltså, det är ju helt sjukt!! Men BWO var iaf bra :)

Sen har jag jobbat idag med. Pratade med S en runda innan, så jag ska nog ut dit en sväng på onsdag efter jobbet :)
Gick en långrunda med älsklingen sedan och efter det blev det matlagning :)

Aja, ska pyssla lite här hemma nu..

Kram o Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0