Perfekt helg :)

Jag har verkligen haft en perfekt helg.. I fredags jobbade jag till 13, sen åkte jag, älskling o min käre bror ner till älmhult o åt lite mat och fixade ett par ärenden och hade det allmänt trevligt i det blåsiga vädret :)
Sen på kvällen var det då dags för ishockey. Träffade  J o C där - de finns nästan inga andra personer som är roligare än dem, haha :) Hade supertrevligt verkligen.. Var kvar på pubaftonen till typ tolv med dem. Då hade älsklingen redan dragit vidare till efterfesten hos O, så vi var på vart sitt håll.. Trevligt det med, att man inte behöver klänga på varandra bara för att man är tillsammans.. Lite går väl an ;P
Aja, där var vi iaf kvar tills halv tre innan vi bestämde oss för att det var dags att knata hela vägen genom byn hem...

Lördagen började väl inte så jättebra om man tänker på hur man mådde.. Blä.. Men sen vid fem på eftermiddagen så blev jag upplockad av E och vi körde och hämtade S.. Sen bar det av till äventyren så att säga.. Hehe..
Nä, men de hade ordnat med kinamat, bowling o bio - så det var helt perfekt :)
Trodde att vi skulle hem efter att vi bowlat för det var mer än tillräckligt för mig, men nädå - då hade de bokat bio med.. Såg den nya med Will Smith "I am legend", det var väl ingen toppenfilm i sig kanske, men alltid trevligt att göra saker med tjejerna.. S var hur kul som helst för varje gång det var nått äckligt på filmen så nästan kastade hon i väg påsen med godis och skrek rakt ut.. Så sista gången hon gjorde det fick jag värsta skrattanfallet :D
Stackars dem som satt i närheten av oss :S
Kul kul kul!!!
                                                              image22

Sen idag har vi spelat match.. Vann mot Ryd :) Fast jag var bara med två perioder (som vanligt)...

Skiter snart i det......

Aja.. Puss på er som förtjänar!!

Och S o E; Tack för en toppenkväll :) Den behövde jag...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0