Seg vecka..

Kan inte fatta att det är torsdag.. Usch... Hade så många planer för idag.. Men, men..
Började dagen med att hämta H nere i älmhult vid åtta, sen åkte vi vidare till deras nyköpta hus och höll på att måla i hallen och kökstaket till lunchtid ungefär.. Då fick jag o syskonen ett ryck o bestämde oss för att åka till växjö, sagt o gjort :)

Så nu har jag precis kommit hem.. Köpte inget speciellt.. Men men.. Kul att komma iväg lite, jobbar ju hela helgen nu :(

S opererades idag.. Hoppas att allt gick bra :) Har hållt tummarna hela dagen..

Aja..

Puss o kram

image23
Hängde upp nya vita hissgardiner - tyckte det blev himla fint :)
Nu är det bara väggarna som är kvar att fixa, men måste vänta till älsklingen ska byta vatten i akvariet så att vi kan
flytta på det :)

image25
Mitt uppe i matlagningen här :) Men ville bara visa vilken enorm skillnad det blev med vit färg på sockeln.. Tack för tipset Ela :) Hoppas bara att jag snabbt kan få iväg luckorna på slipning o målning o så :)
Så kommer det bli kalassnyggt i köket!


image24
Så här kul tyckte Pluto att det var att kolla på när jag bytte gardiner :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0