Sjukling..

Inte jag, men min vän är det :/ Stackarn har opererats o har super ont.. Så därför ska jag o E ut dit idag och försöka att muntra upp henne lite.. :)
Har bakat min chokladtårta med, så jag hoppas att hon gillar den :)

Annars började jag min lediga dag hyffsat tidigt vid 8.. Älsklingen fick hoppa in o jobba idag fast han kom hem igår kväll :/
Så gick en runda med hunden o höll på att frysa kinderna av mig - det var kallt!
Sen la jag mej faktiskt i sängen under täcket o läste en bra bok.. "Min mamma säger att jag är sjuk" , en verklighetsbaserad bok som är skriven av en tjej vars mamma har Münhaucsen by proxy, eller hur det nu stavas :S En sjukdom som gör att mamman vill ha uppmärksamhet från läkare och gör sitt barn sjuk för att få det.. En helt hemsk historia var det...! Då ser man ju verkligen att man själv har haft en underbar uppväxt...
Denna tjejen som skrivit boken var inte mer än ett par fyra år äldre än en annan -snacka om totalt olika uppväxter...

Aja.. Ska ner o göra klart glasyren till tårtan :)

Här får ni en liten vårbild från min trädgård:
image30
Krokusar påväg upp i min gräsmatta..




Och bara för att det är alla hjärtans dag så ger jag er denna underbara bild :
image31
hehe.. min katt som "kramar" min hund.. Söta va?

Aja, måste slita mig härifrån..
Ska på bio med älsklingen i kväll med P.S I love you ska vi kolla på o sen lite mat o mys förhoppningsvis :)

Kram på er på alla hjärtans dag <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Söta Pluto och kissen är - det är kärlek det! :)

2008-02-14 @ 14:17:50
URL: http://camillareflekterar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0