Torsdag..

Torsdagarna är faktiskt min favoritdag; ledig och det är bara en dag till helg, hehe :) Kan det vara bättre..?
Idag har jag hunnit med en hel del.. Kanske för att jag och älskling vaknade redan vid åtta idag (?!). Fråga inte varför.. Jag hade ställt in mig på att sova lite längre, men men..
Så ialla fall gick vi en långrunda med hunden på c:a 1½ timme - så skööööönt!! Efter det blev det en snabb frukost och sen skred jag till verket med min bakning.. :)
Blev en hel del.. Ialla fall mycket mer än jag hade tänkt från början.. hehe..
Sen vid två fick jag ett ryck, efter att älsklingen åkt till jobbet, så jag gick en långrunda till med hunden på ungefär två timmar.. Sen när jag kom hem hade jag fått sms av C att hon ville ut o gå, men jag var så seg efter att gått så långt så vi sköt det till en annan dag :)
Sen bakade jag lite till :P

Och efter det så la jag mig på soffan i en timme innan det var dags att gå en runda med siss.. Gick väl en timme då kanske, sen följde hon med mig hem o hjälpte mig rengöra ugnen - vilket inte var det lättaste :S
Aja, är rätt nöjd med min dag iaf :)

Så nu sitter man här vid datan, nyduschad och trött som bara den efter alla mil man gått idag och alla bullar man bakat, hehe..

Imorgon är det jobb mellan 8.30-16, sen lets dance om älskligen går med på det :)
Lördag=melodifestivalen!! Mamma o siss ska komma hit o kolla o äta mat med mig då älsklingen jobbar..

image32
Kanelbullar :)

image33
Hallonmuffins :)

image34
Chokladmuffins :)

image35
Ahlgrens bilarmuffins :)


Hehe.. Där har ni min dag i ett nötskal :)


Avslutar dock med en underbar bild tagen av min siss;

Kommentarer
Postat av: Anonym

Konstigt att alla utom jag vet vad jag ska få.. ;P Men du? Dina balkverk ser långt ifrån äckliga ut! :) Gjort klart tårtan nu, så hemskt synd att jag fick både frosting och jordgubbar över... ;P /Camilla

2008-03-01 @ 15:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0