Kalas

Det ska jag på om en halvtimme ca. Ska fira Anne som fyller 29år på måndag, lite i förskott :)
Så ska bort dit o förhoppningsvis lira singstar en stund :) Ska jobba imorgon vid 8, så det blir inte alldeles för sent ikväll.. Älsklingen jobbar till 20.30 så han kommer bort där senare..

Fattar förresten inte folk som går till älsklingens syskon o klagar på mig...? Tror de inte att de säger det till mig sen eller? Ringde älsklingen innan idag o var superledsen för att de håller på fortfarande.. Ge upp!

Jobbade med S idag, helt klart den bästa där :)
Ska försöka komma ut med henne i morgon, var sååååå kul i lördags så vi ska försöka återuppleva detta nu i helgen.. Jag är ledig på söndag nämligen, hehe..

Aja, måste byta om.. Ska faktiskt ha klänning på mig i dag :) Hittade en superfin svart, en sån med stora knappar på och hängslen.. Så fin :)

Puss o Kram



Dessa två ska jag till ikväll :) Det är den långhåriga av dem som fyller år, haha... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0