"Lite" fakta :)

Får göra en liten ändring av denna blogg i o med att alla Elas svar låg kvar.. Hmm...? Aja.. Här kommer iaf MINA svar, hehe :)


Vilken svordom använder du mest?  Får nog svara helvete på denna fråga.. men de andra är väl använda de med.. hehe

Äger du en iPod? Nope.. Håller mig till min gamla mp3 :) Funkar fint än så länge.. Fast har nog inte lyssnat på den på ett halvår..

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 8.00 :) En bra sak med mitt jobb.. Börjar vid nio, utom på helgerna då är det åtta..

Hur många resväskor äger du? Ingen, "lånar" mamma o pappas.. hehe 

Använder du flip-flops? På sommaren, fram till jag får skavsår mellan tårna, då åker jesussandalerna på :)

Var köper du dina matvaror ifrån? ICA Nära Liatorp - jobbet..

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ja, är ingen linslus precis..

Vilken var den senaste filmen du såg? Date Movie, såg den på Canal+ i eftermiddags.. Inte så bra faktiskt..

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
Tja du, det beror nog på humör o så.. Lite både ock tror jag..

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Ett fint hus..

Har någon någonsin kallat dig lat? Ja, bakom min rygg :(

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nope, är rädd att inte vakna på morgonen sen..

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Tror det ligger en gammal melodifestivalenskiva.. Jag o älsklingen lyssnar på det när vi städar.. :)

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Tja, gillar Rihanna, Mika, Snowpatrol och.... Kent!! Trodde aldrig jag skulle vilja lyssna på deras musik.. Men den sätter sig faktiskt på hjärnan..

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Mmm... Men kan ju inte säga det för då är det ingen hemlis längre.. Jag vet mer än ni tror :P

Vad åt du till middag senast? Kyckling

Använder du huvtröjor? Ja, bla. min älskade HV tröja..

Kan du vissla? Nja.. Har lite svårt för det.. Men ibland så..

Vem var den senaste som ringde dig? Tror det var mormor :) Gillar att prata i telefon..

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Kållerado :) Blött och trevligt..

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja, det vet jag om att de gör..

Vilket riktnummer befinner du dig i? 0476

Tittade du på tecknat när du var liten? Ja, men det händer att man kollar på sånt fortfarande.. Hehe.. Gillar alla Shrekfilmerna, om man nu kan räkna dem som tecknat?

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Beror på vad man jämför med, men man kan nog hitta det mesta där.. Plånboken är iaf alltid tom när man ål
Hur många syskon har du? Två systrar

Är du blyg inför det motsatta könet? Det vill jag inte påstå precis..

Vilken film kan du alla replikerna till? Hata Göteborg, ha ha.. Så tröga repliker så dom etsar sig fast i huvudet :oP..

Äger du några band t-shirts? Hmm, nä inte vad jag kan komma på.. Nä jag har nog ingen men Älsklingen har ett par..

När flög du senast? Till Stockholm förra våren...

Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4...

Läser du för skojs skull? Ja..

Pratar du några andra språk? Engelska o liiiiite spanska :)

Diskar du din egen disk? Nej, diskamaskinen är en väldigt bra uppfinnig.. :)

Har du gråtit offentligt? Ja, men inget jag gillar.. :/

Har du en stationär dator eller en laptop? Bara stationär..

Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja, det är väl så man utveckas som människa..? 

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nja.. Har en tatuering som min älskling är skyldig mig efter ett vad.. Men vete tusan om jag kommer att använda den.. Är feg.. Men det är snyggt :)

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nä, man kan allt dela..

Kan du kasta macka? Ja, men inte bra..

Har du någonsin varit på Jamaica? Nej..

Vad har du med dig in på bion? GODIS :) Är världens största godisgris (tyvärr)

Vem var din favoritlärare och varför? Stefan Person, synd bara att han var en vikarie.. Annars Mao o Patrik..

Har du dejtat någon av en annan religion? Ne..

Vad har du för väder? Grått o trist..

Har du en favoritblogg? JA, ett par styckna, hehe..

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Matte..

Gillar du att flyga? Flyger heldre än åker båt iaf.. Men ingen favoritsyssla..

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Glimten i ögat ;)

När sov du senast på golvet? Lääääänge sen... Kommer inte ens ihåg..

Vilken är din favorit drink? Drink o drink... Älskar cider -mumma!

Vilken är din mammas hemstad?
Hönetorp, utanför Vislanda

Din pappas hemstad? Helsingborg

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Helst 6-8 timmar..

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Jao... Det kan man lugnt säga :/

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? HAHA... JA!! Jag o Sanna...

Vilken är din favoritfrukt? Gillar clementiner just nu :)

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Ne, men borde kanske.. Hehe..

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 22, i december.. suck..

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ehh ibland kanske..

Tror du på liv på andra planeter? Ja, nått måste det ju finnas..

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?Vet inte..

Tror du att Gud är man eller kvinna? En gammal gubbe tror jag :)

Vad var det senaste du åt? En clementin :D

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Motsatta..

Hur valde dina föräldrar ditt namn? De tyckte att Malin var fint, sen råkade jag födas på Malindagen, men det är en slump... Faktiskt!

Gillar du senap? Älskar SENAP!!

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Brukar inte prata med mig själv..

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej, det finns enklare sätt att dö.. :)

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Har inte funderat på det nån gång..

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej, vågar inte..

Tycker du om att krama folk? Såna jag gillar..

Skulle du säga att du är trendig? Lite kanske, men köper det som känns bra o ser bra ut.. Sen kanske inte det är det trendigaste jämt.. hehe

Äger du en digitalkamera? Ja..

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Brukar inte bli det.. Undrar varför...? hehe

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Neä, inte mer än att jag blir nyfiken.. Men det blir jag av det mesta..

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? De flesta självbiografierna jag läst har varit sorgsna.. :(

Vad är du allergisk mot? Celiaki...

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej! Älskar kött :) Mumms!!

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Ingen aning..

Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? ALLA!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ela

Glöm inte att fylla i allt.. Allt bra annars då??.. Jobbar o sliter.. När kommer det bilder på eran lya??.. Nyfiken ju :o).. Kramar

2008-01-10 @ 19:25:53
URL: http://swirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0