Lyckad helg..

Ja, det kan man verkligen säga att det har varit :) Så skönt att vara ledig med.. Haha.. :)
Igår var man ju då på en överraskningsfest för Emma som fyllde 20år, så jäkla roligt!! Har inte haft så kul på lääääänge.. Och det bästa var att Emma inte anade någonting och då har ändå den här festen varit planerad av hennes föräldrar i över två månaders tid och vi som var bjudna har vetat om det nästan lika länge - men ingen har försagt sig.. Så hon var verkligen överraskad när hon kom dit i går :P
Sen festade vi halva natten... Ville inte ens gå hem när DJ:n började plocka ihop sina saker vid kvart över två :P Såååååå kul :)
Typ hela laget var där med, så det var ju nästan som en lagfest... Kul fastän att det är lite åldersskilland och så :)
Vi försökte övertala Sofie att "spela för det andra laget" om säger så, haha!
Men vet inte hur det gick med den saken, himla kul var det att hålla på och driva med varandra hela kvällen;
"sluta flörta med gifta män, Malin".... :P Men Sofie, vem var det som försvann iväg med honom.. Haha... Bli inte oroliga nu ni som läser detta.. De pratade bara, men det var det som var så kul :)

Idag var ju jag givetvis superseg.. Har försökt vila hela dagen, men det gick inte så bra så jag kom fram till att jag ska lägga mig tidigt i stället.. Älskling jobbar ändå hela dygnet så det spelar ingen roll hur jag gör.. Träffar honom  i morgon kväll igen :)

Har försökt få några bilder tagna här i huset, men de blev väl så där :/ Är inte så haj med kameran..
Här kommer lite bilder från min lya iaf.. Och jag är inte klar med någon renovering här utan det är ett sommarprojekt, så de flesta väggarna ska målas om m.m.. Orkar bara inte ta tag i det just nu..

image5
Mitt vardagsrum.. Väggen ska målas om i en kaffelatte färg.. Vad tror ni om det? Lämna gärna kommentarer, är lite nybörjare på att göra om själv.. :S
image8
Köket, här ska skåpsluckorna bytas ut eller slipas ner till släta vita luckor, och väggarna ska målas om i en honungsbrun/kaffelatte färg.. Hmmm....?
image9
ÄLSKAR vita tulpaner :) De förgyller hela vardagen..
image10
Min fisk Doris i vårt akvarium.. Så fin :)
image11
Min väggklocka som jag köpt på Bolaget.. Inte så praktisk om man har bråttom, men gillar den.. Ska som jag sa innan måla om väggen.. Gillar inte den här knalliga färgen som han som bodde här innan precis hade målat om köket i... Blä...
image12
Söta salt&pepparkar jag fick av C o M i julklapp, söta hehe..


Tog inte så många bilder idag, utan ni får nöja er med dessa så länge..
Men måste ju avsluta med en bild på min underbara hund.. Se så snygg han är i sin reflexväst :)
image14


Kom på en sak nu.. Tog bara kort på de rum vi INTE gjort om än... :S
Men får väl fixa på det som är iordninggjort med, hehe..
Ge mig gärna tips o råd - det är bara kul :)

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Ela

Tjosan.. Du var ute efter att få lite tipps och förslag.. Har ett till köket.. Måla om socklarna vita, bara det lilla gör fruktansvärt mkt.. Släta luckor och andra handtag gör nog susen.. Om du har svårt at bestämma dig för vilka färger du vill ha så är ett råd VITT.. Måla vitt och gör fondväggar.. MKT enklare och billigare att ha en accent färg och ändra den genom att byta ut lampor, kuddar, plädar och ljusstakar mm.. Kramar

2008-01-21 @ 14:24:37
URL: http://swirl.blogg.se
Postat av: Ela

Det ja menar med socklarna är de som är längst ned.. Mellan golvet och underskåpen.. Våra var mörk bruna innan jag målade om dom.. Behövs måla en
stryknng till, men de får bli senare.. Snygg soffa ni har.. Väntar på fler biler på ert hem.. Kram

2008-01-23 @ 21:41:45
URL: http://swirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0