Mammas födelsedag :)

Ja, det är det idag. Så vi har precis kommit hem därifrån.. Jag bakade en chokladtårta till henne, den var mumma :)
Tror hon blev glad och överraskad, hehe..
                                                                          383747-4
Annars så jobbade jag till fyra idag, lite segt på en söndag men vad ska man göra...? Fick veta idag med att jag ska städa och beställa varor medan de är i thailand :S
De åker nu på torsdag, så jag har kort tid på mig att lära mig det.. Men han sa att det inte var så svårt, så det får vi allt hoppas..
Så jag fick värsta glidar tiderna de veckorna de är borta.. Hehe.. Jobbar mellan 7-16 bara varje dag.. Så skönt :) Men är inte van att gå upp vid sex, så det kommer nog att svida..
Fest i helgen med! Så kul.. Ska ha lajbans.. Är ju ledig, så då får man passa på, hehe.. Kommer bli SÅ kul..

Ingen träning i veckan heller, så jag får verkligen ta mig själv i kragen och gå ut på långrundor med hunden varje dag.. Annars skiter allt sig.. Hehe..

Aja, ska se om det går nån bra film nu vid nio..

Kram o Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0