Nytt år :)

Dags för lite nya saker då kanske? Hoppas på en hel del förändringar, hehe..

Har varit ledig i tre dagar nu, så det har varit himla skönt :) Inte gjort nått fram tills idag, då jag fick ett ryck och började möblera om i ett rum här hemma.. Sen tvättade jag med.. Inte det roligaste kanske, men man hinner med att göra en massa saker medans maskinen kör, så jag tycker det är ok :)
Gick bort till mamma o pappa med för att scanna upp en sak, men då funkade det givetvis inte.. Så gick i onödan, suck.. Men Pluto fick ju en långrunda till iaf.. Fasiken vad smutsig han var när vi kom hem nyss - hatar slask!

Aja.. Ska träna ikväll med, även om jag inte har den minsta lust till det egentligen.. Kan ju aldrig vara med och spela match bara för att jag jobbar hela tiden!! Är trött på det...

Aja.. Ska dra nu!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0