Så kul!!!

Det ska det bli ikväll...! Kan inte berätta för mycket nu innan, utan får uppdatera er imorgon istället.. :)
Annars så händer det inte mycket.. Chefen har åkt till Thailand, blä.. Är inte alls avundsjuk..
Hmm.. Men jag o T har kommit överens om att vi sticker i höst.. Spelar ingen roll vart - bara vi kommer iväg..
Blir för stressigt i sommar om vi ska hinna med det då så får allt vänta till september eller nått..
Men men.. Jag står ut.. Har för mycket annat att tänka på iaf, så det går ingen nöd på mig..

Ska även försöka ta mig i kragen o lägga ut lite bilder i morgon..
Är ju aldrig hemma när det är ljust, så det blir ju kassa bilder bara... :/ Men ska försöka!! LOVAR!!

Nähä.. Ska åka vid sex så det är nog dags att börja göra sig iordning,
ha en trevlig helg alla ni här ute :)

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0