Snö

Fatta att det vräker ner utanför just nu.. De har ju sagt att den där stormen "tuva" eller vad de nu kallade den, ska komma in över oss nu.. :/ Uss.. Hoppas det inte blir alltför mkt.. Gillar inte det..

Ja, nu sitter man då hemma vid datan fäst skulle varit o spelat innebandy på skoj, men de hade glömt att boka hallen :( Blä så trist.. Så jag hamnade här efter att jag duschat..

Är så jävla irriterad på detta med innebandyn...! Det är ju inte alls de regler som vi gick igenom innan säsongen som gäller.. Fattar inte det.. Känns som om alla vi som är lite äldre och har jobb o inte bor hemma - vi blir särbehandlade nått fruktansvärt! Är så förbannad.. Hoppas älmhult startar damlag nästa år :S

På lördag ska man då ut med tjejerna o har ingen aning om vart vi ska för det är då deras överraskningssak till mig som jag fick när jag fyllde år i december.. Bara sisådär 2 månader i efterskott, haha!
Men det ska bli lajbans!! Älsklingen skulle bort till en annan fest, och sen ska jag övertala honom att kolla till min brorsa.. Han ska ha fest när mamma  o pappa inte är hemma.. Så det kan bli röj :D

Nä, men måste lägga mig.. Börjar vid sju imorgon.. Men slutar redan vid ett!! Jippiee.... :)

Puss o Kram

image21
Så här mkt snö var det på baksidan nu :) Var bara tvungen att visa.. God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0