Spelade match igår :)

.. Vi vann med 6-0 mot Telleborg, så det var himla skönt :) Inte för att vi var oroliga, men det är alltid skönt med en vinst.. Hehe..
Gjorde dock inga poäng själv, och fick av någon konstig anledning sitta på bänken sista perioden.. Gillar inte sånt, men vad ska man göra...? Nästa gång är det nån annan som får sitta där.. Men gillar inte resonemanget till varför jag o Carro skulle sitta tredje, när både hon och jag gjort bra ifrån oss de andra periodena.. Tränarna sa att det var för att alla skulle få spela - men varför tar de med en extra kedja från F15? Vi var tre ytterpar utan dem, så vi hade nog klarat oss... :S
Trist, med tanke på att de inte bara får spela i sitt eget lag - de gör så att vi  som är på varenda träning får sitta på bänken bara för att tränaren tycker det är synd om dem.. Va fan!! De får väl lära sig hur det är att spela i ett damlag om de nu ska gå upp redan nästa år..

Aja.. Ikväll blir det mer innebandy :) Bror min spelar.. Så de kommer o hämtar mig om en halvtimme, så ska jag o älskling ut o äta en bit innan matchen börjar vid sju :)

Här har ni en bild på mitt underrbara lag :image15
(jag vet inte varför jag ser så överdrivet glad ut :P Och detta är en bild som togs innan jag klippte av mig allt hår.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0