Firat älsklingen... :)

Ja, igår hade man då hela huset fullt med folk.. hehe.. Hela min familj +mormor och alla T:s syskon, så det var en hel drös med folk här :P
Hade trevligt som bara den hela kvällen, men man var riktigt mör när man skulle sova sen.. Tror inte ens att huvudet hann landa på kudden innan både jag o älsklingen hade somnat.. Fick ta igen en del på morgonen istället ;P

Idag har jag varit hästvakt åt min lilla buse och hans kompis, så har varit där ute först med mormor och sen med syskonen nu ikväll när vi släppte in dem.. :)
Annars så var det en rätt trist dag, med mkt blåst, blä..


Så här såg muffinsfaten ut innan vi började äta;
image40


Och så här såg det ut när alla var klara :) Fortfarande en massa kvar.. Vad synd :P
image41


Min lilla buse :) Han gillar inte att vara med på kort, så därför ser han lite rädd ut.. Hehe..
image42

Aja, imorgon är det jobb mellan 13-19, innan dess ska jag ner till mor o far o hälsa på mormor som bor där denna veckan :)

Kram!!

Kommentarer
Postat av: emma

ser jätte gott ut malin :)
nu har jag också skaffat mig en blogg.. la dig som länk, hoppas det inte gjorde nått :)

2008-03-16 @ 17:29:40
URL: http://stjernstoft.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0