Kollat film..

Ja, hade inte mycket ork idag efter man kom hem från jobbet :(
Men lilla busungen Jonathan var här o busade med älsklingen när jag kom hem från jobbet, så hann inte ens byta kläder innan man var mitt inne i ett mattkrig.. Jag var Stålmannen och han var en svart Hulk :S
Sicken fantasi alltså.. Aja, de var iaf kvar här till typ halv sex, då sä började jag laga lite mysmat till älsklingen och mig. Potatisgratäng med fetaost-och tomat fylld kycklingfilé, riktigt gott faktiskt :)
Sen gjorde jag även ett storkok med chili con carne, som jag kan ha med till jobbet och lite så då älsklingen inte äter det för att det är bönor i.. Men det är gott :D

Aja, sen slängde vi iaf i en film: Evan den allsmäktige, blev det idag.. Inte någon jätteseriös film men var på humör för en "lättittad" film...
image48
Var helt ok, men givetvis ingen Oscarvinnande film, men iaf :)

Ska slänga mig framför tvn innan det är dags att sova!!
Får inte glömma att vrida fram klockan i natt.. Gissa om jag kommer att glömma det.. Alltså allvarligt talat; jag är 22 och har alzheimers.. Blir liiiiiiiite orolig för mig själv ibland..

O förresten E grattis till den nya familjemedlemmen :) Såååå söt :)

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du, jag har oxå sett den filmen. Konstigt värre tyckte jag, när filmen var slut tyckte jag att den precis börjat men men. Ja, det där med minnet känner jag ju igen :) hahaha. Miss you..

2008-04-01 @ 10:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0