Måndag..

..Ja en helt vanlig måndag har det varit idag :) Jag har varit ledig, så skönt!
Jobbar bara tisdag, onsdag och torsdag denna veckan - det kan man kalla lyx.. På torsdag fyller bror 20år och vi ska fira han o blåsa ägg o en massa annat skoj!! Sen på fredag så bär det av till danmark med familjen där vi ska vara tills söndag :) Ska bli riktigt roligt och skönt att komma hemifrån lite..

Idag har jag och älsklingen haft en mysdag, så vi har kollat på ett par Beckfilmer och ätit chips... Ångrar redan chipsen, men men.. Lite får man allt unna sig :P

Aja, syskonen har varit här en sväng nu i kväll.. Simon kollade hockey med älskling och siss och jag satt och kollade Björn Gustavsson klipp... Alltså den killen, han är nog världens bästa!! Kan inte sluta skratta.. :D
image43
Han kommer att gå långt denna killen och han kan verkligen spela på att han ser så oskyldig ut, hehe :)
Vet inte hur många youtubeklipp jag har kollat på och har verkligen asgarvat till varenda ett..

Aja, ska hoppa ner i sängen jämte älsklingen nu för imorgon är det lååååååång arbetsdag för oss båda. Suck :(

Aja... Danmark om fyra dagar, jag längtar!!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0