Tre dagars ledighet..

Det har varit sååååå skönt :) Haha, kan knappt beskriva det med ord, men ska försöka gå igenom allt intressant som hänt i helgen..
I fredags så skulle jag o älsklingen haft myskväll men det slutade med att siss kom hit o vi kollade på lets dance i o m att de andra hon var med inte ville se det, men men.. sen kom även göran ner en stund o hälsade på älsklingen o de satte sig vid datan och kollade på hem till midgårds-klipp -säkert jätte kul...!

I lördags låg jag i sängen till 15, ojoj :) Men jag var faktiskt uppe en sväng på morgonen o var ute med hunden, men sen blev jag så kall för det regnade o blåste så jag gick o lade mig igen och det var skööööönt :)
Sen vid halv fyra stack jag, siss brors tjej och hennes lillebror (hängde ni med :P ) ner o kollade när bror o de spelade sin sista match för säsongen.. De vann med 10-5 eller nått så det var kanon!
Efter det skulle de ha lagfest, så mamma, siss o minsta brorsan hängde med hem till mig och vi bakade lite och åt mat och kollade på melodifestivalen.. Det gick precis som jag ville!! :)
Sen var jag även taxi på natten till svärmor och svägerska, så när jag skulle ge mig av framåt ett tiden för att hämta dem nere i byn så körde mamma o siss hem de med (bror sov hos en kompis..), men de kunde bara vända i dörren för där var det fortfarande lagfest - så de fick vackert sova hos mig :)
Jag o siss i dubbelsängen o mamma nere i soffan :) Älsklingen jobbade natt så det var ju bra det iaf..
Var iaf hemma någon gång vid två efter att ha kört hem alla som skulle hem och sen kunde jag ju givetvis inte somna om...! så låg väl vaken till fyra-fem eller nått..
Sen på söndagen fick man masa sig upp redan vid åtta för siss skulle i väg o spela match, suck...
Och det skulle även jag visade det sig sen.. Tränaren ringde o frågade om jag ville med o spela i o m att det var den sista matchen.. Fastän jag inte tränat på tre veckor.. Blev nästan mer irriterad på dem!! De gånger jag är på träningarna o så som man ska så blir jag inte uttagen, men sen när jag inte har tränat - ja då får jag vara med.. hmm... MKT IRRITERAD!!

Aja, jag var med :) Vi förlorade med 7-6, så vi hamnar femma i serien.. Inte så dåligt...

Och i dag har jag städat o badat hunden och en massa annat.. Kommer ju hem lite folk här på onsdag när älskligen fyller år :)

image37
Blöt hund, haha.. Ser asarg ut :P

image39
Satte även upp de här klisterblommorna jag hittat på ikea, men lite hjälp av bror :)

Får se om det får stanna kvar, har inte riktigt bestämt mig vad jag tycker om dem ännu...


Kram o Puss

Kommentarer
Postat av: Ela

Fint de blev me schablonerna.. HAde dom sj i köket på sunnerbogatan men tröttnade jätte fort.. Gjorde en tavla i stället :o)..

2008-03-04 @ 09:07:47
URL: http://swirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0