Bloggtorka...

Japp.. Är så trött på kvällarna nu när jag kommer hem så ids inte sätta mig vid datorn - utan det blir oftast bara lite mat, promenad med hunden o sen nått program på tvn innan det är dags för sängen :)
Fattar inte att man kan vara så trött - men det beror med all säkerhet på alla timmar jag jobbat över nu de senaste veckorna + att det  är så sabla mörkt när man kommer hem :(
Gillar inte det alls..
Igår jobbade jag över till 21.15 sen så kastade mig sig i bilen i hopp om att hinna se det resterande av Grey´s Anatomy :) Gjorde Lina sällskap i deras extra rum i o m att vi nu månaden ut bara har en tv hemma o sambo skulle kolla hockey..
:( Blää...
Men var trevligt att kolla med Lina -" alltså, hon borde ju bli tillsammans med den där militären", oh vad vi är bra :P

Nähä.. Dagen idag tillbringade vi till största del ute i virestad med camilla o a.. :) Han är såååå underbar denna lilla människan.. :)
Annars har jag varit ute hos Atlas o idag hade jag Pluto med mig.. Gick bra :D

Nu ska jag kolla vidare innan det är dags för Hell´s Kitchen om nån timme :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0