Dålig uppdatering..

Denna veckan kan jag skylla på att jag jobbat alldeles för mkt - som vanligt :)
Hinner egentligen inte uppdatera nu heller, men kör en snabbis... :P
Jobbade då måndag, tisdag o onsdag.. Sen  på onsdagskvällen så var vi ute jag, Lina o Sofie hos Camilla o hade hudvårdsrådgivning med en tjej från Mary Kay.. Mkt bra produkter - men tyvärr dyyyyyrt!! Handlade iaf för 1100kr, men är än så länge jättenöjd med sakerna - ingen ångest här inte ;)
Sen i torsdags var jag ju ledig som vanligt o då ska man ju hinna med en hel massa saker man aldrig hinner med annars... :S Hann iaf rida, klippa mig, köra en sväng till älmhult o fixa paket till simon o pappa, köra med simon till mormor, hjälpa henne att handla, sätta blommor på morfars grav (2 år sen begravningen... :(....), städa av här hemma o sen stupa i säng vid tio tiden.. Fattar inte att man ska försöka sig på så mkt..

I går tog världens bästa Sofie examen som lärare :) O fick veta att hon fått ett nytt jobb.. Så idag jobbade vi ihop för sista gången, kanske... :( Ledsamt.. Men är såååååå ofantligt glad för henne..

Mkt som händer med mina två bästa vänner nu :) Den ena håller på att flytta ihop med sin pojkvän o har fått ett nytt jobb.. O den andra håller på att flytta från ett hus till ett annat samtidigt som hon väntar barn :) Är så glad att jag har er tjejer - ni är de bästa som finns <3

Nähä.. Måste fixa lite innan det är dags att dra!! The hills på tv med hoppas jag :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0