Hemma tidigt :)

Var meningen att jag skulle stannat kvar o jobbat lite efter vi stängt idag med diverse saker man inte kan göra med en massa kunder springades runt benen.. Men visade sig att den datasidan jag skulle använda mig av var stängd just ikväll gör underhållsarbete.. Så var inget att göra åt saken - utan bara att åka hem :)
När jag kom hem hade snälle Marcus varit ute med min hund redan så behövde inte ens tänka på det.. Skönt, för min hals är inte vad den borde vara.. :S
Så jobbigt! Satt i kassan eftermiddagen med o tappade räkningen på hur många hostattacker jag fick.. Pinsamt! Sen tappade jag rösten med - så fick sitta o peka vad det var de skulle betala.. Suck..
Så kanske var bra att man inte kunde stanna.. Har ju jobbat 8-19 iaf :) Så det var absolut ingen kort dag..
Blir att stanna o jobba över imorgon med.. Har jag tur så är chefen kvar o hjälper mig så det går lite snabbare - hade ju velat vara hemma till 21 då det är Grey´s Anatomy :) Men är ledig på söndag så får väl sikta in mig på reprisen istället..

Helgen var förresten en mkt rolig helg, trots att sambo jobbade o jag var själv.. Var hemma hos mor o far o spelade spel med Britt, Marcus, Ann, Kim, Robin, Lina, Niklas, Viktor o resten av min famlij :) Hur kul som helst :)
Satt även o pratade en del om vår kommande resa - upp till fjällen med Ann o Kim - ska bli grymt roligt..

Är såååå nöjd med mitt liv just nu så ni anar inte.. :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0