Party party :)

...Eller ja, party kanske man inte ska kalla det - snarare seg förfest o sen skräckfilmsmaraton med carran, johanna, jullan o lina :) Mkt trevligt! Trodde faktiskt inte att det var möjligt att skratta så mkt åt skräckfilmer.. Inte för att jag såg så mkt av filmerna - tyckte det var jättebra att ha en hand framför ena ögat :) Lina o Jullan körde med täcke o kudde istället.. Tror vi kollade mer på Carrans reaktion av filmerna - än vad vi kollade på själva filmerna, haha :P

Men ja, det blev en riktigt trevlig o mysigkväll.. O jag frös ingenting ;)

Vaknade riktigt pigg o vaken vid tio i åtta nu i morse, så jag gick rundan med Pluto o sen städade jag av här hemma.. O lagade frukost till mig o sambo :) Skönt att man inte vaknade seg idag..

Idag är det innebandy som gäller.. Ska ner o kolla mitt gamla lag när de spelar.. :) Först a-laget vid 15, o sen u-laget vid 17.. Najs :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0