Dålig..

Jag har varit vääääääldigt dålig på att uppdatera här märker jag - men kan skylla på att jag ej mått bra... :/
Har fortfarande lite ont i magen o så, men men.. Så kan det vara ibland..
Veckan som varit har jag bara jobbat o stått i så inte mkt att berätta om där inte.. :)
Har ju varit ledig idag o har hunnit med ett o annat faktiskt.. Vaknade vid åtta eller nått o gick rundan med sambo o Pluto :) Sen var det bara att slänga i sig en macka o åka till Virestad o gosa lite med världens finaste A :) Hur mysigt som helst! Var kvar där ett par timmar.. Sen när vi kom hem igen så var det bara att knyta på sig promenadskorna o gå en mysig långrunda med Lina :) Hur trevligt som helst - som vanligt :)
Sen kom man hem, åt lite o bytte om o sen ut till hästen för en liten skrittrunda inne i byn tillsammans med Jessi o Grålle :) Gick kanon! Även om man fick stanna för x antal barn som skulle klappa o mata hästarna ;) Alltid lika mysigt :)
Sen kom man hem duschade o satte sig här.. Sitter o kollar ut någonstans jag o älskling ska åka.. Några förslag? Helst ska det bli inom de närmsta månaderna.. :) O det får gärna vara varmt :)
Nähä.. Får väl masa mig härifrån - Robin o Lina kommer snart för att kolla lite hockey o äta lite god mat :D Inte fel det..

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0