Ensam lördag..

... Ja, jag har faktiskt kännt mig mkt ensam idag.. Konstigt nog? Har jobbar i en affär full med folk mellan 8-16, men ändå kännt mig som att jag var alleles ensam i sen stora världen..?

Var en mkt hektisk dag med massa folk, en hel del att göra, en konstig utskällning av en instabil stackars person och en himla massa prat.. När klockan var fyra sen så var det dags att köra hem för en långrunda med Pluto :)
Regnade endel, men blev inte jätteblöt iaf ;) Efter en mkt trevlig promenad o annat så hann man inte mer än innanför dörren innan siss ringde o tiggde skjuts ner till älmhult.. Snäll som man är så kör man ju ner sin egen favoritsyster :) Passar då även på att inhandla lite kinamat till  mig själv ;) -Det är ju faktiskt lördag Lina.. :D

Körde sedan hem o åt lite o så.. Sen var jag så uttråkad så gick en runda till med hunden o då var det en massa människor som skulle äta pizza helt plötsligt ;) Så man fick stå o snacka lite skit en stund där iaf :)
Gick sedan inom Robin o Lina som hade varit i Tyskland med jobbet o handlat en hel massa sprit.. Förstår inte att de hade ångest - de hade ju bara handlat för 5500kr!! Fy fan alltså.. Snacka om ångest.. :P
Kom iaf hem sen - tre flaskor rikare :)- och hamnade vid datorn :) O här har man då suttit sen dess.. Snacka om att vara ensam.. Men alltså - idag klagar jag inte! Har varit sååååå skönt att bara sitta o vara..
Kanske skulle berätta varför jag är ensam med? -Älsklinge har varit uppe sthlm med min käre far o kollat på Sverige-Portugal.. Robin vann biljetter dit på en pokerturnering - men gav bort dem för att åka till Tyskland istället.. -Ni kan ju gissa om han ångrar det...! Haha.. När pappa o sambo väl kom upp dit så visade det sig att de skulle sitta i en av de finaste laungerna o mat o dricka o hela köret var gratis :) Ångest någon?!


Haha, måste skriva några rader om gårdagen med bara.. Jobbade ju till sju o sen efter det var det raka vägen ner till älmhult för att kolla a-lagets match.. Skulle åkt vid halv sju - men S var liiiite försenad av en någon konstig anledning.. Tror jag vet varför med den erkänner hon aldrig :P Satt iaf med en massa roliga människor o kollade matchen när vi väl kommit ner där.. Tyvärr förlorar Älmhult med uddamålet..
Så trist :( Men men.. Sen är det race hem till S i liatorp :) För en liten myskväll i all enkelhet :) Var vi två, Emma, Carran o Johanna :) Alltså ett mkt trevligt gäng.. Hälsade på Emmas katt, satt o snackade en massa skit, hjälpte Sofie med sitt CV o skrattade en hel massa :)
Roligast var ändå Johanna i Emmas halloweenkostym :) På Emma slutade den precis underrumpan, men på Johanna (som är lite längre) slutade den precis över rumpan - så hon visade allt!! Hahaha.. Var länge sen jag skrattade så mkt..

Så tack för en underbart rolig kväll tjejer - ni är inte rediga på en fläck - därför jag gillar er <3

Nähä.. Borde krypa till kojs nu.. Ska ju jobba med S imorgon :) Finns inget bättre!!

Tack för att jag får prata av mig med dig.. Fattar inte hur du står ut... :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0