Jobbigt... :(

Har haft en superjobbig dag på jobbet :(
Den här instabila människan jag skrev om i ett annat inlägg var inne o hoppade på mig med en massa anklagelser o annat i dag med. Det som gör det hela mer jobbigt är att det är bara mig hon attackerar! Mina arbetskamrater är hon trevlig mot. Förvirrad o pratar om att hon är syster med drottningen o så - men trevlig...! Detta ändras dock så fort hon får se mig - då slänger hon ur sig massa kommentarer så som; "Du kan väl ända inte räkna", "hon den där Malin är o snattar hos mig", "Nu har du gjort slut med Marcus Johansson med - vad hade han gjort dig?", "stackars dig som blivit gravid!" osv.. Det enda som stämmer av de här påståendena hon slänger ur sig är att jag heter Malin - resten har jag ingen aning om vart hon kan fått det ifrån.. O Marcus - det är min sambos lillebror..? Så ni ser.. En smula förvirrad kanske..
Jag vet att hon är sjuk o mår dåligt o förmodligen inte har ätit sina tabletter som hon ska - men det är minst lika jobbigt för mig när hon hoppar på mig med en massa anklagelser när jag sitter i kassan o alla kunder som är inne kan höra..
Har skakat av mig det hela dagen, men nu när jag kom hem o pratade med svärmor lite så brast det o nu sitter jag här med tårarna rinnande ner för kinderna.. Lite för känslosam kanske? Men ni anar inte hur jobbigt det är!
Bröt dessutom ihop när jag pratade med chefen nyss :( Han ringde om en annan sak men jag passade på att berätta att det hänt i dag igen o började naturligtvis lipa... Fan med!! :(

Nähä.. Orkade inte ens gå bort på gympan.. Skriver mer en annan dag :(

//Malin

Kommentarer
Postat av: Lina

Usch vad jobbigt! Det är bara att forstätta att försöka skaka av sig alla dumma komentarer, det ligger ju ändå ingen sanning i det... Kämpa på! :)

Kram Kram!

2008-10-13 @ 20:07:16
URL: http://linawikingsson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag förstår dig verkligen :( Det är inte lätt att ta även om man vet att det inte ligger något i det och att hon inte mår bra. Kommer in i morgon då kan vi prata lite mera!!!

2008-10-13 @ 20:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0