Kall..

... Sitter här vid datorn o fryser! En hel massa till o med.. :( Inte skönt alls vill jag bara tillägga..!
Var väl för att man inte hade tillräckligt med kläder på sig innan när jag o Pluto var ute o gick med Lina.. Blåste o regnade lite, så det sitter väl i fortfarande..! Var förövrigt en mkt trevlig promenad med en massa trevliga samtalsämnen :)
Alltid kul att ha lite sällskap när man är ute o traskar ;)

Inatt sover man då själv för att sambo jobbar natt.. Synd att det är inatt nu när jag fryser så infernaliskt! Hade ju behövt någon som värmde mig.. :( Men får väl lägga mig under två täcken eller nått istället!

Idag jobbade man då till sju, men dagen gick förvånandsvärt fort med tanke på att det inte var så mkt folk inne.. Hade ju haft tid att stå o prata lite skit idag om det hade kommit in nån trevlig o rolig person ;)
Sen var det en massa fel med varorna idag.. Fick typ tio varor vi ej har i vårt sortiment - men så fattades det en hel bunt med andra saker som det stod att vi skulle fått..? Trist att gå igenom.. Sen är det inte så lätt att hinna med det på 40min heller.. Svårt att göra endel saker när man sitter i kassan.. Hoppas det blir bättre med schemat snart så att det känns som om  man får nått gjort med :/

Aja, imorgon är man iaf leeeeeeeeeeeeeedig :)
Ska knata ut till stallet en sväng om vädret tillåter o testa att rida Atlas igen! Bara hans ben känns ok.. Hoppas hoppas!
Sen blir det kanske en sväng nerom ikea med ;) Har kollat in den där hyllan o så till badrummet ju.. Hoppas att det ser vettigt ut! Vet inte hur man ska få till det bättre annars?

Nu ska jag nog lägga mig o kolla tv en stund innan det är dags att sova.. Är trött!!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0