Mysig dag.. :)

Med risk för att upprepa mig; Idag är det torsdag o jag har varit ledig :)
Började dagen med att sova till halv tio - vilket är alledeles för länge för mig, men tydligen behövde jag det.. :)
Sen gjorde man lite frukost o la sig på soffan o läste lite i min nya bok; Livets aviga o räta.. Himla bra bok än så länge faktiskt :)
När klockan sen var tolv packade jag in mig själv i bilen o körde bort till andra sidan diö o hämtade upp janni.. Sen bar det av till stallet :) Skrittade en runda på kanske en timme eller nått...? Atlas kändes kanon! Inte halt eller stum eller nått.. ! Så förhoppningsvis så är han helt frisk nu.. Även om han tydligen har svullnat lite när han stått inne på nätterna...? Hmmm... Hoppas på det bästa iaf :)
Sen fick jag ett ryck o körde till vislanda o mormor.. Kände att det var för många dagar sen jag träffat henne - så hade lite mormorsabstinens ;) Satt o skvallrade o åt bullar med henne o hennes bror o dennes fru i c:a två timmar.. Mkt trevligt :)
Sen var klockan närmare fyra så var dags att köra hem för att min lilla vovve inte skulle behöva vara själv alldeles för länge.. :)
Bytte om lite snabbt o sen var det dags att ut o gå med honom.. Hade tänkt att jag skulle gå norra bergönsrundan som jag brukar göra torsdagar när jag är ledig.. Men så ringde jag pappa för att se vad han gjorde o då övertalade han mig att jag skulle gå nerom badstranden med honom istället.. Så blev ingen bergönsrunda där inte.. :(
Sen kom man hem, duschade, lagade mat o sambo kom hem.. :)
Nu sitter han o kollar ishockey o jag ska strax kolla lyxfällan o hell´s kitchen :) Tvkväll.se ;)

Nähä.. Imorgon blir det jobb mellan 13-19, sen ner o kolla herrarnas match, hem till sofie efter o ha lite tjejkväll med de underbara <3
Ska bli kanonskoj!!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0