The hills..

Japp, sitter o kollar på The hills nu :) Fy vad den serien är bra!!

Borde väl gå o lägga mig nu egentligen men har bara nått avsnitt kvar av den sista säsongen - som jag inte hunnit se än! O sambo har gått o lagt sig för han mådde dåligt :/ Så har väl ingen bra anledning (förutom att jag ska jobba), till att gå o lägga mig..?
Dagen idag har varit lagom ansträngande.. Vaknade av att sambo kom hem från jobbet vid åtta imorse, för han var ju tvungen att komma o lägga sig helt kall under mitt täcke ;P
Sen så stack vi ner en sväng till älmhult för att gå på ikea.. Hade tänkt att hitta lite saker till badrummet, men givetvis så höll de på att bygga om där :( Blev så besviken så att jag köpte ingenting alls... Är nog första gången det händer ;) Sen stack vi inom maxi en sväng med - var tvungen att köpa lite hundmat till vovven.. Glömde beställa till affären så fick vackert knalla ner till maxi..
Sen kom vi hem åt lite o jag la mig vid tvn en sväng - var supertrött! Vid tvåtiden så stack jag sedan ut till hästen o testade att skritta en sväng - o det kändes bra.. Lite stel kanske men inte öm eller nått! Så det blir nog en liten runda efter jobbet imorgon med :)
Körde ut till sambossyster o son sen.. Var väl där i 2,5 timme eller nått men A sov hela tiden så fick inte gosa nått :( Fast ska ut till henne imorgon med o hoppas väl att han är liiiite mer vaken då :)
Sambo ska på Troja-Bofors med M o P så jag ska vara med C så hon slipper vara själv ;) O givetvis för att jag får kela med A då.. Men först är det jobb som gäller.. :)

Nähä.. Ska väl börja göra mig iordning...?

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Synd det där med IKEA, så som du hade laddat! haha...:)

2008-10-03 @ 22:28:36
URL: http://linawikingsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0