VÄLA :)

Jahapp har då varit på VÄLA idag med sambo, Robin, Lina o Siss.. :) En mkt trevlig dag - fast siss får aldrig följa med mer.. Maken till att vara seg i varenda jäkla affär alltså.. ;P
Själv kom man hem med tre ynka kassar - o det var bara en tröja som var till mig :( Lite trist - men hittar man inget så är det väl lika bra att spara pengarna...? Var iaf en mkt mysig stickad trekvarts tröja som jag hittade på Cubus.. Får ju passa på att handla i de affärer man inte har hemma ;)
Annars så handlade vi två supersöta bodies till lilla A - samt en fiiiin keps(de ska börja i tid - iaf enligt min kepsälskande sambo^^), ett par tuffa spiderman kalsonger till J och godis till Pluto :) Så det blev inte så mkt.. Men men.. Hade trevligt som bara den - men blev riktigt trött nu när man kommit hem.. Så ska slänga mig på soffan o halvsova till HV-MODO :)
Var förresten inom o träffade farmor o farfar Bengt innan VÄLA med :) Ser inte dem så många gånger om året - så man får ju passa på när man är i närheten :) Var trevligt... <3

Imorgon är det jobb mellan 10-16 o sen blir det nog en sväng ut till Atlas.. Sambo jobbar ändå dygn så man är själv hemma :/ Lite segt...





Jag vill.. Jag vill.. Jag vill.. Jag vill.. Jag vill.. Jag vill.. Jag vill.. JAG VILL!!




Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0