Dagen efter kvällen före^^

Japp, det är det idag :)
Blev en väldigt lyckad kväll igår iaf - fast sambo inte bestämde vad vi skulle göra för än nån timme innan.. Lite jobbigt för en annan som älskar planering.. Men det gick ändå :)
Började kvällen med att Robin o Lina kom hem till oss för lite mat.. De två hade inte planerat att hänga med ut, men vi lyckades övertala dem att hänga med bort till Ture iaf :)
Väl därborta hamnade jag o Lina i soffan tillsammans med Pocha o Nulli o fick höra en hel massa om deras thailandsresor - både de de varit på o de som de ska åka på :) Mkt intressant o framförallt roligt ;)
Sen fick vi även vara med i deras festtävlingar, såna som tex; pisseligan, inte rullat på två-dagar-ligan, rullat läpparna-ligan, mest menlösa-ligan osv.. ^^
Mkt roligt iaf! Lina kom 2:a i pisseliggan - Bra jobbat ;)
Sen efter mkt om o men så drog vi oss vidare bort mot den "stora" festen i liatorp.. Robin hade redan stuckit före till en annan fest så nu var det bara jag, Lina o Tony kvar.. Morgan dök även upp så vi kunde åka med honom bort - skönt!
Väl därborta möter vi upp med min chef o hans sambo - alltid lika roliga :) "nä men om du köper 50 stamrosor till malin så lovar jag att du får en kram.. Fan du kan till o med få en puss på pannan - även om jag stinker rödvin".. Ja, ni ser ju bara ;P Haha.. Efter ett par väl dansanta timmar blev det sen dags att åka hem - alledeles för tidigt i min meningen - men vad gör man? Kändes som en bra kväll - inga fiaskon alls.. Men hade gärna pratat lite mer med folk o så, men det får la bli en annan gång!!

Ikväll är det Sex and the city filmen som gäller :) Ska ner o kolla ihop med Robin o Lina - kulit ;)



Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0