Gympa..

...Har precis kommit hem från gympan :) Sitter nyduschad o så här vid datorn... Känns rätt så bra faktiskt :) Är alltid lite segt innan man kommit dit o så.. O man får absolut inte börja fundera på att inte gå dit!! Haha, för då hittar man minsta anledning till att stanna hemma.. Som förr-förra veckan tillexempel.. Skrev till Lina för att kolla om hon skulle med men hon skulle plugga, o då kände jag att jag inte ville gå själv - utan jag stannade hemma o käkade chips o kollade ishockey istället.. Vilken moral man har - eller hur ;)
Men jaja, idag masade jag mig faktiskt dit själv - för stackars Lina satt ju på bussen fortfarande.. Måste vara segt att behöva åka buss varje dag.. Jag gillar att man har 4km o bara ett par minuter i bilen till jobbet :) Passar mig alldeles utmärkt! Men, men.. Gympan var iaf otroligt jobbig idag - känner redan träningsvärk i ryggen, men det tycker jag nästan bara är skönt :) Känns som om man gjort mer då :D

Annars har man ju inte hunnit med så där överdrivet mkt idag.. Sov rätt dåligt inatt med.. Suck.. Först fastnade man vid datorn... Sen när man väl gick in för att lägga sig så gick det givetvis inte att sova! Bara vände o vred på mig kändes det som..? Sen när man typ precis somnat då vaknar jag av att det är nått som typ dunkar i väggen...(!) livrädd som man är tänder man alla lampor i hela huset o tassar ner för trappan för att se vad som står på.. -trodde att jag typ stängt in katten i nått rum eller nått.. När jag väl kommer ner så märker jag att det är den jävlahelvetessatansfläkten som håller på att cpa sig..!! Blir vansinnig på den!! Den har varit sönder sen vi flyttat in, men varken sambo eller jag har tagit tummarna ur o fått hit nån som fixar den.. Är bara nått fel på motorn, så det blir ju värme o så - men den låter så infernaliskt! Får huvudvärk ju :(
Men jaja, jag stängde av fläkten, satte igång alla element o gick upp för att lägga mig.. Klockan var nu närmare halv tre.. Suck!!  Sov oroligt nästan hela natten sen.. O sen vaknar man i panik av att telefonen ringer - o givetvis ligger den där nere.. Suck.. Så det var bara att kasta sig ner för trappan för att hitta telefonen o hinna svarar.. Man hinner ju gå igenom en massa senarior i huvudet -typ om det är nått allvarligt som hänt eller om man råkat försova sig o det är chefen som ringer :S
Men kommer iaf ner för trappan i en bit - då visar det sig att det är min käre sambo som ringer för att säga att han ska jobba över o inte hinner hem för än jag redan åkt till jobbet... - något han redan informerade mig om på kvällen innan...!
Blev sådär glad.. :)

Sen jobb framtill sex, hem bytte om o sen gympan.. O nu sitter man här... :)
Ska försöka somna lite tidigare idag.. Har inte sovit ikapp helgen än känns det som..
Måste bara säga ännu en gång att det var superkul i lördags :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0