Händelserik helg..

... Japp! Denna helgen har man då hunnit med en hel massa :)
Började fredagen med att jobba 8.30-16.15, sen var det ut en sväng till lilla bushästen, som ju är skadad, och kela lite - innan man drog sig hem för att byta om o så. Sen kom Emma hit o vi satt o pratade om en massa viktiga saker här i livet ;) Ända tills Sofie slutat jobba o kom  hämtade oss.. Då bar det av in till växjö för att äta kinamat o sen kolla bio...
Såg Patrik 1,5 - en mkt rolig film :) Var som vanligt supertrevligt att träffa tjejerna igen!

Lördagen sen så var det dags för det vi planerat x antal månader nu som en överraskning till Sofie - islandshästridning :)
Åkte ut till Visseltofta för 2,5timmars ritt :) Var bland det bästa jag gjort i hela mitt liv - o Sofie verkade mkt nöjd med!
När jag väl kommit hem så var det bara att slänga sig i duschen o göra sig iordning för 20min senare skulle vi vara hemma hos Robin o Lina för att fira Lina som fyller 20år på tisdag :)
Var en mkt trevlig kväll med massa god mat, trevligt folk o en hel bunt med dricka ;)

Dagen idag började rätt segt, fick veta vid åtta att det inte blev någon halminlastning idag - så var ju tvungen att planera om hela dagen :S Gillar inte det.. Gillar planering :)
Åkte ner för att kolla Robins träningsmatch nere i älmhult - de vann :)
Älsklingen blev inringd till att vara med i B-laget o spela foboll, så han är iväg nu.. Mamma, pappa, Simon o Jessi åkte med hem till mig efter matchen o så åt vi lite kinamat :) Ovanligt va ;P
Sen kollade jag o siss på en film 1408.. Läskig - men dåligt slut..

O nu har jag då hamnat här.. Sitter o väntar på att han ska komma hem.. Inget att göra... Suck...

Puss&Kram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0