Helg igen...

... För de allra flesta är det väl fredagen som är veckans höjdpunkt.. Den dagen när man känner att man har hela helgen framför sig..! Lite så känner väl jag med, men som denna helgen - som är jobbhelg- så längtar man väl inte precis lika mkt som om man varit ledig.. Fast helgerna brukar gå himla fort när man jobbar o har bara korta dagar :) Idag 13-19, imorgon lördag 8-14 och söndag 10-16 :) Så det är rätt skönt.. Men sen jobbar jag ju måndag, tisdag o onsdag med.. O de dagarna är inte lika sköna :( 9-19.. Men men.. Så får det vara ibland :)
Ikväll efter jobbet så ska man ner till Älmhult o kolla lite innebandy, herrarna spelar :) Ska ner med Lina tänkte jag :)
Damerna spelar också, men i alvesta vid samma tid o dit hinner jag inte köra - så kollar herrarna istället :)

Har varit skönt att vara ledig i två dagar nu :) Gjort en massa o ingenting, haha :)
Skönt att kunna ta allt i sitt eget tempo o kanske till o med sova lite lunch mitt på dagen.. Inte fel det!
Älsklingen har med varit ledig - men han sitter ju fastklistrad vid sitt nya tvspel.. Gör inte så mkt..! Kan en annan ligga o läsa o lite sånt utan att få dåligt samvete :)

Nähä.. Ska dra vidare nu.. Får väl passa på att vara ute en stund nu innan det är dags att göra sig iordning för jobb..

Fest i helgen sen eller? 

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0