Regning måndag..

.. Jaha, så har denna veckan börjat då.. Fattar verkligen inte vart tiden tar vägen - nu helt plötsligt är det verkligen höst.. Var tog sommaren vägen liksom? Hann inte märka att den försvann.. :(
Idag har man då jobbat hela dagen.. Så inget nytt som hänt precis..
Var en väldigt seg dag idag - kände inte för att göra nått alls.. Hoppas att det är bättre imorgon..

Sitter o funderar på att beställa hem ett par canvastavlor... Min syrra har tagit så sjukt fina bilder så hade velat använda en av de.. De gav två st till Lina när vi firade henne i lördags - superfina:)
Hon har tagit en massa nere vid sjön, men sen även  på min lilla vovve.. Så här är två jag funderar på.. Hade varit fina vid middagsbordet nämligen :) Har bara hängt upp ett par ikeatavlor där - men klart roligare att ha sin syrras bilder :)




Tycker dessa är snygga.. Men får väl fixa till dem lite kanske? Eller nått.. Får se hur jag gör... Nähä.. Ska slänga mig o glo lite på tv o varva ner.. Behövs om jag ska orka jobba imorgon..

Puss&Kram





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0