SATC :)

Ojojoj, vad bra den var säger jag bara! Ville skratta o gråta omvartannat :)
Vill inte förstöra nått för er som inte har sett den - men den är så sevärd att det inte ens går att beskriva med ord!
Den slår "Mamma Mia" om jag säger så, Sofie ;)
O mr Big.. Vad ska man säga <3
Alltså jag ångrar inte en sekund att jag köpte den dvd-boxen när vi var uppe i gbg.. För det är verkligen en av de bästa serierna som någonsin produceras! Sen är det ju så kul att drömma sig bort till deras värld, med alla fina kläder, skor o väskor :) Hade dödat för att ha alla de skorna som hon har!!



Nähä.. Ska försöka varva ner o sova lite.. Fick sån satans huvudvärk ni ikväll.. Måste vara fel på luften, haha :P
För det kan ju inte vara vinet o ciderna igår o det faktum att jag typ inte druckit nått vatten eller nått på hela dagen :D

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Man ville skratta och gråta, men tack vare puckot som satt jämte så var det bara att hålla inne med känslorna :D

2008-09-29 @ 21:56:30
URL: http://linawikingsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0